2013. január 13., vasárnap

12. rész - 'Mindig ilyen leszel?'



- Paige! Kelj fel, megjött Niall, Liam és Dani! Lent vannak! Gyere! – keltett Nina reggel..
- De jó, felöltözök és megyek is! – mondtam még kómásan.. Rosszul éreztem magam.. Nem csak a Harry-s ügy miatt,de a fejem is valami iszonyúan fájt.. Kimásztam az ágyból,és a bőröndömhöz mentem.. Hamar rájöttem,hogy ma nem megyek sehova,ha megyek is csak Ninával lógni,szóval a szürke farmerom vettem fel, a kockás ingemmel a szürke cipőmmel, és pár karkötővel.. Lementem a földszintre,ahol már Nina,Niall,Suzie, Liam és Danielle ült a nappaliban..
- Sziasztook! – siettem oda hozzájuk,majd Dani fel is ugrott és megölelt..
- Sziiaa mi újság? – kérdezte Dani..
- Semmi.. Megvagyok.. Mondjuk fáj egy kicsit a fejem,de mindjárt veszek be gyógyszert..
- Hello bello! – köszönt Niall is,majd megölelt.
- Szia! Találkoztál már Harry-vel? Azt hittem még haza sem érsz,de már Harry nyakában leszel.. – kezdett bele a mesélésbe Liam miután megölelt. – Biztos hiányzol már neki.. Szóltál már neki egyáltalán?
- Mindegy Liam tudja! – jött be Nina a konyhából,és egy szendvicset adott Niall-nek,akit ez szépen le is kötötte egy időre..
- Mit tud? – játszotta magát Liam.
- Tudom,hogy amég nem voltam itt Harry összejött Taylorral.. Tudom,hogy mit mondanak a tévében, és tudom,hogy én már csak egy ’ex’ barátnője vagyok.. – mondtam unottan..
- Tényleg tudod.. – mondta megdöbbenten Dani.. – Sajnáljuk.. – mondta Dani.
- És egyáltalán törődött egy percig is Harry azzal,hogy én nem vagyok itt? Vagy ahogy elmentem elkezdett csajozni? – hoztam ismét elő a témát..
- Törődött vele! Neki is nagyon hiányoztál.. Csomó ideig nem volt kedve semmihez,és állandóan az estét várta,hogy beszéljen veled.. – kezdett bele Dani..
- Tudod mióta Taylorral van, megváltozott.. Nincs semmi bajom Taylorral, de amióta ’egy párt’ alkotnak, Harry kevesebbet van velünk,és a közös házban is...
- Nem értem,hogy mi volt ez a hirtelen váltás.. – szólt közbe Niall is teli szájjal..
- Niall legalább nyeld már le legközelebb! – szólt rá Liam..
- Amúgy én sem értem.. Derült égből villám csapás volt… Eddig mindennap skypoltunk,és nevettünk,meg úgy még el-el voltunk,aztán az utóbbi 1-2 hétben meg semmi.. Csak pár sms.. Erre haza jövök, bekapcsolom a tévét,és ott látom meg,hogy mi van.. Majdnem leszédültem a kanapéról.. – mondtam..
- És beszéltél már vele? – kérdezte Liam..
- Nem.. – adtam egyszerű választ.
- És mikor fogsz? Ezt azért meg kellene beszélnetek,mert tényleg furcsa volt mindenkinek.. – mondta Dani..
- Semmikor!! Nem akarom látni! Titeket is szeretnélek megkérni,hogy NE MONDJÁTOK EL NEKI! – emeltem ki a lényeget..
- De nem gondolod,hogy meg kellene beszélnetek? – szólt bele Suzie is..
- Nem! Mondom,nem akarom látni.. El akarom felejteni..Tudom,hogy mi történt és nekem ennyi.. Nem vagyok kíváncsi többre.!!! – mondtam el még egyszer..
- Ahogy gondolod! – mondta Dani.. – De sajnos nekünk mennünk kell! Nekem tánc próba lesz, a fiúknak pedig stúdiózás tovább.. – mondta Dani,majd mind felálltak..
- De azért majd szóljatok mielőtt visszamentek! – mondta Liam,és megint megöleltek minket..
- Oké, szólunk! – mondta Suzie.
- És légy szí tényleg ne szóljatok Harry-nek arról,hogy itt vagyok! – mondtam még egyszer,mikor már ki kísértük őket.. 
- Nem szólunk! Sziasztok! – mondta Dani,majd beültek a kocsiba és el is mentek.. Mi visszamentünk a nappalihoz.. Nináék leültek,én pedig a táskámból előkotortam a gyógyszert majd bevettem..
- Miért vettél be gyógyszert? – ellenőrzött Suzie..
- Talán mert fáj a fejem?! – mondtam..
- Ja, szerencséd! – mondta..
- Nem vagytok éhesek? – kérdeztem..
- Én már voltam reggel bevásárolni,és ettünk is.. Szóval nem! – mondta Suzie..
- Jó mert én igen,szóval eszek egy szendvicset! – mondtam,majd a konyhába vettem az irányt,és csináltam is egy jó nagy, finom szendvicset.. Hamar meg is ettem,majd visszamentem a tévéző lányokhoz..
- Na mit csináljunk ma? – kérdezte Nina..
- Nem tudom.. Mit szólnátok ha néznénk pár filmet? – kérdezte Suzie..
- Én benne vagyok! – mondtam kedvetlenül..
- Oké, pont hoztam pár filmet.. – mondta Nina, majd elővette a DVD-ket a táskájából..- Mit nézzünk? Éhezők viadala? Alkonyat utolsó rész, vagy Pi életét? – kérdezte..
- Éhezők viadala!
- Alkonyat! – vágtuk rá egyszerre Suzie-val.. Igazából az alkonyatot is szeretem, de ebben az állapotban, egy ilyen dráma filmet nem nagyon volt kedvem nézni..
- Jó akkor kezdjük az éhezők viadalával,aztán ha utána akarjátok még,akkor az alkonyatot is megnézzük! – tett igazságot Nina köztünk.. Be is raktuk és megnéztük.. Nekem kifejezetten tetszett ez a film,és azt hiszem a kedvenceimnek is mondhatom.. Imádom a karaktereket és az egész történetet is..
- Na megnézzük az alkonyatot? – kérdezte Suzie boci szemekkel tőlünk..
- Aha! – mondta Nina és már indította is.. Hát mit ne mondjak küzdtem a sírással egész végig a film alatt.. Nem azért mert annyira megható volt.. Csak hát Bella és Edward végül összejöttek, minden összejött nekik,lett egy aranyos kislányuk egy szerető családdal.. Ahányszor megölelte Edward Bellát, Harry jutott eszembe.. Igazából az egész film alatt ő járt a fejemben.. Nem is gondoltam volna 2 hónappal ez előtt,hogy milyen hamar elveszítem majd.. És hogy milyen hamar kiszeret belőlem.. Talán nem is szeretett egyáltalán?! Csak szédítgetett?! Gondolatok ezrei szálltak a fejemben, amit Nina szakított félbe..
- Paige figyelsz? – kérdezte meglepődötten..
- Persze, mi van? – szólaltam meg végre,mikor észbe kaptam,hogy hozzám beszél.
- Furcsa vagy.. Csak azt kérdeztem,hogy kérsz popcornt? – kérdezte..
- Köszi,nem.. – válaszoltam.. A film hátra lévő részét is ilyen gondolkozással ’néztem’ végig..
- Szerintem most már csak tévét nézzünk.. – mondta Suzie.
- Oké.. Úgy is már 6 óra.. – mondta, majd a tévét valami filmre kapcsolta.. Én ledőltem egy kicsit a kanapéra,persze el is aludtam.. Egy óra múlva keltem fel..
- Mennyi az idő? – kérdeztem kómásan a két tévéző lányt..
- 7 óra.. – mondták..
- Ja,azt hittem,mivel ilyen sötét van,legalább 10 óra van.. De akkor jó.. Nem aludtam sokat.. – mondtam,majd felültem majd szemeimet kezdtem dörzsölni..
- Na jó én halálra unom magam! – állt fel Nina elénk.. – Csinálunk valami mást is,vagy csak tévézünk egész nap még este is? – kérdezte felháborodottan..
- Én is unatkozok,de mi mást csinálnánk? – kérdezte Suzie..
- Nem tudom.. Mondjuk menjünk el bulizni??! – ötletelt Nina..
- Felőlem! – mondta Suzie..
- Paige? – fordult felém Nina.
- Menjetek csak,de nekem nincs sok kedvem.. Én itthon maradok és őrzöm a házat! – mondtam..
- Muszáj eljönnöd.. Most komolyan itthon ülnél?! – mondta Suzie.
- Aha.. El leszek itthon.. Filmezek,meg pihenek..
- Paige! Azért,mert Harry ilyen tapló módon megcsalt,nem kell ezt csinálnod,hogy most majd hónapokig nem akarsz sehova menni,meg semmit csinálni! – szólt rám Nina..
- Semmi köze nincs ennek Harryhez!!
- Akkor meg mért nem akarsz jönni??! – kérdezte Nina értetlenül..
- Csak.. Nincs kedvem és kész..
- Ez nem jó kifogás.. Eljössz, bulizunk egy kicsit, jól érezzük magunkat és lehet,hogy még új pasit is találunk neked! Had legyen egy kicsit féltékeny Harry! Szóval jössz és kész! – mondta Nina,majd felhúzott a kanapéról..
- Haha megyüüüünk bulizni.. Megyüüüünk bulizii! – szaladt fel énekelve az emeletre Suzie..
- Menj fel, vegyél fel valami normálisabb ruhát, és már megyünk is! – mondta ’egész’ kedvesen Nina,majd (szinte) felrugdosott az emeletre.. Kedvetlenül mentem a szobámba a bőröndöm felé.. Imádom mikor Nina és Suzie ennyire tudnak nekem parancsolni.. Tényleg semmi kedvem a bulizáshoz.. Valóban Harry miatt.. Nem értem,hogy azt,hogy szakítottunk, miért kell egyből bulival felejtetni.. Végül is, Nina és Suzie a fejükbe vették,hogy megyünk bulizni én nekem beleszólásom sem volt,szóval nem tudok mit csinálni.. Csak nem árt meg.. Leguggoltam a táskámhoz,majd túrni kezdtem.. A kérdés az,hogy mit vegyek fel?! Pár percig gondolkoztam,majd eszembe jutott,hogy hoztam egy ruhát, az tökéletes lesz.. Még azért hoztam,hátha Harry-vel el akarunk menni valami elegánsabb helyre,és oda nem mehetek farmerban.. Most már ilyen szempontból nem lesz szükségem a ruhára,szóval felvehetem,és nem lesz gond,ha a sok dohányzótól füst szagú lesz.. Szóval megtúrtam egy kicsit a táskát,és meg is találtam.. Egy térd alá érő ruha volt, ami a mell alatt különbözött,az alja sima sötétkék volt,a felső része pedig fehér-kék csíkos.. Hoztam hozzá egy korall színű kabátot,hogy ne fagyjak azért meg.. A fehér telitalpú boka csizma szerűségemet vettem fel, és a fehér órámat,és egy hozzá illő sálat.. Majd a fürdőbe mentem,és feltettem egy halvány sminket.. Majd lementem a lent várakozó lányokhoz..
- Ez igen! – mondta Nina..
- Végre nem úgy nézel ki,mint egy élő halott.. – mondta Suzie..
- Haha kösz a dicsérést, ha ez az egyáltalán.. Indulunk akkor? – mondtam..
- Persze.. Én arra gondoltam,hogy menjünk a Night Klubba! – mondta Nina,majd nevetni kezdett..
- A Night Klubba? Ez komoly? – csodálkozott Suzie..
- Miért olyan nagy szenzáció ez a klub? – kérdeztem meglepődötten..
- Te nem tudod,hogy miért nagy szenzáció a Night Klub?? Úristen Paige! A Night Klubba járnak a hírességek,meg a gazdagabbak.. A barátnőimmel mindig oda akartunk bejutni.. De hogyan jutnánk be? – kérdezte Suzie..
- Van pár haverom ott,akik bejuttatnak minket.. Megyünk? – mondta Nina.
- Tőlem.. Ha olyan nagyon jó az a klub.. – mondtam. A taxi ekkora,amit szerintem még készülődésem közben hívtak, megérkezett, mi beültünk és már mentünk is a híííres Night Klubba… Tőlem az atyaisten klubja is lehetett volna,még mindig ugyanúgy nem volt kedvem menni.. De már nincs visszaút.. A belvárosban volt a klub, ezért hamar oda is értünk.. Nina beszélt egy kicsit az őrökkel,majd azok be is engedtek minket.. Bent tényleg jó volt a hangulat,és mindenki bulizott ezerrel.. Egyértelműen csak én vágtam ilyen fa pofát..
- Gyerünk táncolni! – kiáltotta Nina, de alig hallatszott,mert hangját elnyomta a dübörgő zene.. Nináék húztak táncolni,de nem nagy életkedvvel táncoltam... Mintha kényszerítettek volna..
- Paige, legalább egy kicsit csinálj már úgy,mintha élveznéd! – kiabálta a fülembe Suzie..
- Tudom mi kell neki! Várjatok! – mondta Nina,majd kitúrta magát a táncolókon keresztül.. Kb. 2 perc telhetett el,amikor jött vissza,kezében a piával..
- Tessék! – mondta,majd mindkettőnk kezébe nyomott egy pohárral.. Suzie egyből lehúzta,de én nem akartam…- Idd meg Paige! Ettől jobb lesz hidd el! – kiabálta.
- Nem iszom meg! Nem vagyok szomjas,és egyébként sem akarok inni! – mondtam..
- Megiszod, vagy beléd tömjem?! – kérdezte Nina..
- NEM ISZOM MEG!! – kiabáltam idegesen.
- Idd meg, idd meg, IDD MEG, IDD MEG! – kezdte Suzie és Nina kiabálni,és pár másodperccel később azt vettem észre,hogy az egész klub engem bíztat,hogy igyam meg..
- JÓ MEGISZOM! – mondtam kiakadva.. Ez így ment még 2x.. Mindenki tudja rólam,hogy hamar be tudok rúgni,vagy csak egy kicsit jobban érzem magam a kelleténél.. 3 ilyen ivás után sem történt máshogy.. Végén sikerült elérniük Nináénak,hogy énekeltem,táncoltam ugyanis megártott a pia.. Egyből jobb kedvem lett, és nem voltam teljesen magamnál.. Jó ideig táncoltunk,amikor már úgy éreztük,hogy elfáradtunk és le kell ülnünk.. Oda mentünk a csaposhoz,és le is ültünk a pulthoz.. Én ültem közében,és a másik két lánnyal ellentétben én kifele fordulva ültem,háttal a pultnak.. Nézelődtem,és továbbra is énekeltem..
- Asszem sikerült jó kedvre deríteni.. – mondta Nina nevetve a hátam mögött Suzie-nak..
- Eléggé. Most rózsaszínben látja a világot.. Legalább nem depizik.. – válaszolt rá Suzie.. Én továbbra is nézelődtem, ám egyszer megakadt a szemem.. Messzebb állt egy göndör hajú srác.. Egyből kijózanodtam,és a srácot figyeltem.. Furcsán hasonlított Harryre.. Csak néztem,és vártam,hogy a srác legalább megforduljon egy kicsit,hogy lássam ő az-e, és legyen időm eltűnni.. Tényleg nem akartam Harryvel találkozni és várakozásom alatt legszívesebben láthatatlanná váltam volna.. Csak vártam.. Egyszer a srác mellett megjelent egy szőke csaj is,akihez a srác beszélt, így egyre biztosabb voltam benne,hogy Hazza és Taylor az.. Egyszer egy hirtelen mozdulattal megfordult a srác,és Harry széles mosolyát láttam meg.. Abban a pillanatban lehajoltam, belemarkoltam a két lány kezébe,és húztam magam után ki őket a klubból..
- Mi az istent csinálsz Paige? Jól vagy? – kérdezte Nina mikor kiértünk..
- Pont egy helyes sráccal beszélgettem.. – mondta felháborodottan Suzie..
- Ott volt.. Én nem akarok találkozni vele.. És Taylor is ott volt.. És boldogok..Csak én vagyok ilyen szerencsétlen.. – mondtam,fejemet fogva, könnyes szemekkel..
- Ki volt ott? Paige részeg vagy,nem tudod miket mondasz.. – mondta Suzie..
- Paige nyugodj meg,nem volt ott senki..Menjünk vissza.. – mondta Nina,majd megfogta kezem,és húzni akart vissza a klubba,de én egy mozdulattal kirántottam kezem..
- OTT VOLT! Tudom mit láttam,és az HARRY és TAYLOR volt! – mondtam.. Suzie vissza ment a klubba és (gondolom) körül nézett,hogy valóban ott vannak-e..
- Na, mivan? – kérdezte Nina..
- Tényleg ott vannak.. – erősített meg Suzie..
- És most komolyan ezt csinálod majd? Nem mersz sehova elmenni,hátha ott vannak? Ne törődj velük,és mennyünk vissza! – mondta Nina.
- NEM! Nem megyek vissza.. Haza akarok menni! Jöttök,vagy maradtok? – kérdeztem,majd egy kis csend következett,amit Suzie törött meg..
- Nekem is elég volt mára.. Én is megyek.. – mondta..
- Jó,akkor mennyünk! – mondta Nina,majd fogtunk egy taxit és haza mentünk.. Otthon ettünk vacsorát majd lefeküdtünk aludni.. Örülök,hogy nem futottam össze Harryvel és Taylorral,mert az kínos is lett volna,és egyáltalán nem volt kedvem veszekedéshez…

6 megjegyzés:

  1. jóóó lett. ez is.. :D de legközelebb tépje meg Paige Taylort. *-* :D xdd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nehogy Taylor tépje meg Paige-t..Na jó azt nem fogja.:))

      Törlés
  2. Most nem azért, DE NAGYON IS VOLT KEDVED (PAIGHEZ BESZÉLEK.XD) ODA SÉTÁLNI ÉS FELTŰNÉST KELTENI!:P EZT NEM HISZEM EEEEEEEEEEEL!:'( B+ miért nem találkoztak?:( Ettől függetlenül nagyon is jó rész volt! Örülök, hogy folytatod a blogot ☻ ♥ Na puszcsi, várom a kövit.xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindent a maga idejében..:D Nemsokára hozom a kövit..♥

      Törlés
  3. B+ Ágnes!xD(amúgy nem.:DD)
    Ez a fejezet is ugyan olyan jó lett mint a többi,DE direkt húzod az agyam/agyunkat, hogy mikor fognak találkozni????Ez nagyon nem tetszetős.FŐLEG taylor-.- de ezt nálad jobban nem tudja senki.:D
    siess a kövivel,DE NAGYON!!!!:)) Puszcsi,szercsi, lávcsi,holnap talcsi.( és ez még jóól is jött ki.xDD Értem én.:Dby:Ágii)

    (Sorry a hülye fogalmazásért.xDDeste van és ezt te is tudod.:DxD )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Direkt,direkt.:D Mindent szépen sorban.:)Nem sokára kövi.♥

      Törlés