2013. február 3., vasárnap

Blog díj

A blog megkaptam az 1. díját!:) Köszönööm!♥
(http://christina1dlondon.blogspot.co.uk/p/blog-page.html )
Szabályok:

  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küld tovább 11 embernek!

11 dolog magamról: 

1. Kedvenc színem a narancssárga és a lila
2.Imádom a zenét és a filmeket
3.Szeretek hülyülni
4.Van 3 kutyám és 2 macskám
5.Most 9.-es vagyok, emelt nyelvi csoportban (angol)
6.Kedvenc évszakom a tavasz és a nyár
7.Kedvenc hónapom a Május
8.Május 18.-án születtem, éppen ezért is szeretem májust és a tavaszt.:)
9.Szerencse számom a 18 és a 13
10.Van 2 nővérem
11.Imádom a ONE DIRECTION-t! (ez a legfontosabb..:])

11 kérdés hozzám:

-Ki a kedvenc előadód a One Direction-ön kívül?
Sok mindenkit szeretek, de talán Rihanna, Katy Perry..
-Mit nem szeretsz magadban?
Hogy szemüveges vagyok.:| De amint betöltöm a 16-ot csináltatok a kontaktlencsét..
-Hogy hívják a legjobb barátodat? (elég keresztnév is)
Sokan vannak, akikkel elég jóban vagyok,de azt hiszem Orsi és Ági:)
-A legjobb barátodnak van bloga?
Nincs..
-Mióta vagy Directioner? Hogyan történt ez?
Már rég óta  kb. 2010 decembere óta:) Nővérem elég sokat szokott olvasni, a külföldi sorozatokról, tehetségkutatókról, és az ő révén hallottam róluk..Egyből megszerettem őket!:)
-Beillesztesz magadról egy képet?

-Hány díjad van összesen ezen a blogon?
Ez az 1..:) De nagyon köszönöm!♥
-Hány darab komment van összesen közzétéve? (a tiéiddel együtt)
Ha jól számoltam 83:o
-Mit csinálsz szabadidődben?
Zenét hallgatok, filmeket nézek és blogot írok!:)
-Mióta írod ezt a blogod? (pontos dátumot kérek: ÉÉÉÉ/HH/NN)
 2012.11.10.
-Összesen hány darab posztered van a One Direction-ről?
Nagyon sok, fejből nem tudom..:)

11 kérdésem:
1.Kedvenc színed?
2.Kedvenc számod/szerencse számod?
3.Kedvenc ruhadarabod?
4.Kedvenc városod?
5.Hova akarsz eljutni?
6.Kedvenc dalod?
7.Van tesód?
8.Blogod története röviden?
9.Kedvenc énekesed/előadód? (legalább 3-at!)
10.Mi volt az újévi fogadalmad?(ha volt) Sikerült már beteljesítened?
11.Van háziállatod?:)

Küldöm:
1. Lívi: http://verynicelife.webnode.hu/blog/
2. Bogi: http://bogiblogdirectioner.blogspot.hu/

Nem tudom többet://
Még egyszer köszönöm a díjat!:)♥







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése